Klantenservice

Kan ik de status van mijn order(s) volgen

Jazeker, u kunt via onze site uw order(s) volgen. Hiernaast kunt u uw order historie bekijken, bestellingen herhalen en nog veel meer.
Heeft u een account dan logt u hier in. Als u bestelt zonder account dan wordt u van de status op de hoogte gehouden per e-mail.
Als u geen e-mail ontvangen heeft is het verstandig om in de spam-box te kijken, onze mailtje willen daar nog wel eens terecht komen.

Hoe neem ik contact met jullie op

U kunt ons bereiken per email en per telefoon
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 9:00-18:00 uur.
Technische vragen kunt u het beste per e-mail stellen omdat er niet altijd iemand aanwezig is die deze kan beantwoorden.

Retourneren

Wanneer u een product toch liever niet wilt hebben kunt u het retour sturen binnen 10 dagen na ontvangst, mits het product en de originele verpakking ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Speciaal voor u bestelde producten kunnen meestal niet retour genomen worden. 
Wij verzoeken u vooraf contact met ons op te nemen zodat wij weten dat er een zending aankomt.
Het retouradres vindt u hier en voeg altijd een kopie van de factuur bij in de zending zodat wij weten dat hij van u afkomstig is.

Garantie

Voordat u een product naar ons opstuurt voor garantie verzoeken wij u altijd eerst contact met ons op te nemen.
Wij kunnen dan bepalen wat het euvel is en naar welk adres uw product het beste opgestuurd kan worden.

Heeft u vragen

Heeft u vragen, of wilt u advies? Neem gerust contact met ons op, wij zullen trachten u zo goed mogelijk te beantwoorden. Onze contactgegevens vindt u hier.

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.