Veel gestelde vragen

Hoe snel verzenden jullie?

Wanneer alle producten die u bestelt op voorraad zijn kunt u er normaal gesproken van uitgaan dat uw bestelling binnen 24 uur ingepakt en verzonden wordt. Normaal gesproken betekent voor 17:00 uur bestelt de volgende dag in huis.

Wanneer versturen jullie gratis?

Bestellingen boven € 50,- versturen wij gratis naar Nederland, België en Duitsland. Palletvracht en grote gasflessen worden niet gratis verzonden. Wilt u alles weten over verzendkosten kijk dan hier.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bezorgd gaat worden?

U kunt in bijna alle gevallen zelf in de gaten houden wanneer uw pakket bezorgd gaat worden door de Track & Trace informatie te volgen die u van ons per email ontvangt. Wilt u exact weten hoe het werkt met verzenden en bezorgen kijk dan hier.

Kan een product retour als het mij niet bevalt?

Binnen 14 dagen na ontvangst kan een product altijd retour zonder opgave van reden. Wel dient het product en zijn originele verpakking ongebruikt en onbeschadigt te zijn. Producten die wij op uw verzoek speciaal voor u bestelt hebben kunnen niet altijd retour genomen worden. Alles over retour sturen leest u hier.

Hoe lang heb ik garantie?

De garantietermijn staat bij veel producten specifiek vermeld in de webshop en ligt meestal tussen de 1 tot 3 jaar na aankoop. Wij verstrekken garantie voor de termijn zoals die door de fabrikant/importeur/verdeler gehanteerd wordt. Het kan ook zo zijn dat wij een langere of kortere garantietermijn hanteren dan de standaard. Wilt u alles weten over onze garantiebepalingen, onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Wij gebruiken twee “soorten” kortingscodes. De eerste is de kortingscode die u ontvangt wanneer u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief. Hiermee krijgt u éénmalig € 5,- korting op uw bestelling. Hiernaast versturen wij regelmatig kortingscodes aan onze vaste klanten via de nieuwsbrief, hiermee kunt u met extra voordeel speciaal geselecteerde artikelen aanschaffen. Ontvangt u onze nieuwsbrief niet dan ontvangt u dus ook deze kortingscodes niet. Inschrijven voor de nieuwsbrief kunt u via de link in de footer doen. Hiernaast vindt u in de winkelwagen een kortingscode die u kunt gebruiken wanneer u boven een bepaald bedrag bestelt.

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

U kunt ons bereiken per telefoon en per email. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00-17:00 uur. Voor technische vragen kunt u beter de e-mail gebruiken.

Een product is niet op voorraad, hoe weet ik de levertijd?

Als een product niet op voorraad is maar er wel een bestelknop bij het product staat is dat product meestal binnen enkele werkdagen leverbaar. Wilt u de exacte levertijd van een product weten neem dan contact met ons op.
Staat er geen bestelknop bij een product en wordt de tekst “Momenteel helaas niet leverbaar” getoont dan verwachten wij dat het product niet op korte termijn leverbaar is. Het is niet uitgesloten dat het wel weer komt, echter op korte termijn is het niet leverbaar en daarom nemen wij het niet in bestelling voor u.

Kan ik ook langskomen?

Jazeker, onze afhaalbalie is geopend op werkdagen van 9:00-17:00uur. Wilt u zeer uitgebreid advies of proeflassen met een lasapparaat dan is het verstandig om vooraf even te bellen of dit uitkomt. Voor adres en route kijkt u hier.